onsdag 14 november 2012

Idag googlar jag på " Vad äta innan uppkörning".
Hittar inga konkreta tips.
Jag hade tänkt mej en jättestor gröt och mycket nötter och torkad frukt.
Men säkert vill man mest kräkas när det väl är dags.

Jag har börjat äta några tabletter som är gjorda av Ginko-biloba, det ska vara bra för skärpan, sånt som glömska gamlingar tar. Det är oerhört svårt att få informationen att stanna i huvudet för mej när jag läser den mycket ospirituella boken "Du och jag i trafiken", jag upplever att faktan lätt och smidigt slinker in och ut igen.
När livet redan är överfullt som det är, blir det nödvändigt att forcera in saker som;
m/sek till km/h. Multiplicera antalet meter per sekund med 3,6.
Ändå kommer jag inte ihåg det.

2 kommentarer:

  1. Åh, är det idag? Håller tummarna så hårt så hårt! Gröt med nötter och torkad frukt låter perfekt! Kram!!!

    SvaraRadera
  2. Nej nej nej, inte idag. Men jag tänker ju på det hela tiden! Helt besatt!

    SvaraRadera