söndag 30 januari 2011


Måste man älska sitt liv?

1 kommentar:

  1. Nej det måste man inte men det underlättar...jag letar ofta upp min tacksamhet när jag tvekar.
    Skriver en tacksamhetslista å känner efter lite extra på alla/det jag är tacksam för.

    Livet är inte alltid enkelt eller rättvist...men jag kan alltid påverka min egen inställning till det med hjälp av min tacksamhet...svårt i början tyckte jag det var när jag befann mig i utkanten av mig själv, var så djupt inne i min egenvilja å saknade vilja att "bara vara".

    Tacksamhet=ett nyckelord för att "bara vara" anser jag.

    Nåväl nog om detta Klara. Det var kul att "prata" med dig idag på "Nyllet"...du rörde upp en svunnen period i mitt liv som du varit en del av. Kul att se att du fortfarande har tanken att vara den du ÄR. Skönare så va?

    Kram från din vän Jimi.

    SvaraRadera