måndag 30 maj 2022

Det blev fint allting med att släppa en bok. En nära krets av människor som tycker om mig och vill läsa det jag skrivit, vara med och fira. Så fint och kärt!
Med min vän Andreas som spelade fiol, läste jag och sjöng dikt som vi tonsatt. 

Himlen var lite tyngd av regn och mörka moln men växthuset grönskade, vindruvsklasarna hängde ovanför huvudena och svällde. Min pappa hade åkt hela vägen från Skåne för att vara med och min ex styvmor Anna med make kom hela vägen från Dalarna.
Jag var så rörd och glad över alla som tog sig dit för att medverka, lyckan höll i sig ända tills idag när jag börjar komma tillbaka lite till mina sinnens fulla bruk igen. Att få sväva iväg i härligheten av ett arbete som till slut är färdigt och fått eget liv i form av en bok, det är en ny erfarenhet som jag är väldigt glad för.
Jag är stolt över mig själv att jag slutfört något, det bådar gott för resten av mitt liv. 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar