onsdag 29 april 2020

Folk tittar in

Jag skriver inte så ofta på denna blogg, men den är liksom kär ändå, för den hängt med i flera år
och jag tränar ibland på det skrivna ordet här. Hela tiden på balansgång mellan det personliga och det allmänna, att inte bli för personlig men ändå ha nåt intressant att säga som rör fler än mig själv.
Så ser jag i statistiken hur många som hittat hit, vilka inlägg de kollat på, och sen coronan har antalet besök ökat lavinartat, alltså antalet människor som tittat in. Det är ju så spännande, och jag skulle vilja prata mer er, med dem- men tror inte det går att skriva kommentarer eller kanske människor är blyga och bara tittar i smyg och sånt. Jag tillhör ändå en grupp vars nätvanor är begränsad, och som inte helt fritt kastar sig ut och bjuder på sitt liv- det här är ju nån slags trevande försök till det men i såååå liten skala. Då är det ändå roligt att se hur nån bangladeshier förvillat sig in på sidan från andra sidan jordklotet eller en argentinare eller en amerikan. Kul och skoj!

2 kommentarer:

  1. Hittade hit igen och ser att du skrivit! Nu måste jag läsa ifatt allt jag inte läst tidigare!❤️

    SvaraRadera
  2. Va Roligt Mirja! Balansen mellan att skriva nåt spännande och inte bli för personlig är svår! Vet inte riktigt hur det görs.... glad du kom hit!

    SvaraRadera