onsdag 3 oktober 2012

Den bästa lapp man kan få! Fast inte riktigt sant ännu.....

4 kommentarer:

  1. Så fint! Vilken målbild för dig, Klara! Har du långt kvar till uppkörning?

    Kram!!

    SvaraRadera
  2. Ett par månader kvar! jag är taggad och att läsa den här lappen varje dag är verkligen gott! stor kram!

    SvaraRadera
  3. Hittade hit genom ett kommentarsfält någonstans.... Vilken fin blogg du har! Jag kan identifiera mig så mycket med mycket du skriver om föräldraskap och att inte alltid orka vara som man vill vara. Sen kämpar jag också med körkort, föga framgångsrikt... Kramar Titti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för du läst Titti! Jag satt just här och tänkte ganska uppgivet, vad ska jag skriva mera för, vad gör det för bra?
      Men att du gillar det gör mej inspirerad! Nu ska jag kolla in din blogg!

      Radera