torsdag 5 april 2012

Pessimistisk PÅSK


Lagom ägg, lagom godis, lagom roligt. Fast jag är mest ledsen för att min äldsta son åkt till Skåne. Jag vill vara med alla mina barn!
Men jag vill inte vara för personlig här i bloggen och samtidigt har jag inget tema, så det blir varken hackat eller malet tycker jag. Vet inte varför jag fortsätter uppdatera.
Allt verkar meningslöst denna skärtorsdag, utom att ta körkort förstås. Jag vill bara sprängas i tusen bitar och segla fri med själen till Öland, kanske landa på en mjuk gräskudde och slicka lite på en salt sten vid havet.

4 kommentarer:

  1. Du skriver för att du behöver och det finns de som vill läsa. Även klagovisor! Stor kram till dig idag på påskafton då solen skiner!

    Mirja

    SvaraRadera
  2. Fina Mirja! det var fint att höra, jag skriver gärna för dej!

    SvaraRadera
  3. Jag läser också!

    SvaraRadera
  4. Då fortsätter jag skriva! Tack fina du!

    SvaraRadera