fredag 28 maj 2021

Samsovcentral

Finns det en central för samsovning där man kan anmäla sig och få en sovpartner?
Det är så mysigt och tryggt att sova tillsammans, det gillar väl nästan alla?
Barn vill helst sova med föräldrarna, men de får de inte när de blir för långa
och bökar runt och trasslar med täckena. De vuxna får fortsätta sova ihop när barnet
flyttat in till sin egen säng i det mörka nattrummet.
I Indien har jag sovit med en hel familj en gång i samma säng, alla låg blickstilla hela natten
utom jag, som också skrek i sömnen så mycket att de fick hyssja på mig och klappa lugnande. 
 

Jag kan själv inte ens ha mina katter i sängen för deras livligaste tid är mellan 23-01,
de attackerar när jag släcker lampan och börjar jaga varann över mitt ansikte.
Bekväm västerlänning söker, vill ändå ha någon att sova med.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar