lördag 14 september 2019

Boken Folkhögskolans praktiker i förändring, visade sig vara innehållsrik och matnyttig bok med mycket diskussionsunderlag. Jag är manglad efter två dagar på Fhsk-programmet i Linköping ihop med 30 andra vuxna studenter. I morse när jag vakande i min egen säng och hjärnan gick loss på alla intryck så är det just de andra klasskamraterna jag tänker på, individerna, deras olika energi. Att människan intresserar mig så mycket.
Jag tänker också på att nu finns chansen att träna på ickestress i och med allt jag ska tränga in i huvudet, läsa, förbereda. Andas, spring i skogen, god sömn, god kost, inte för mycket sociala medier, inte deppa över att det är så mycket att göra. Bara GÖÖÖÖR.
Goddag, god lördag, solen, barnen, träden, frukost.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar