fredag 28 september 2012

Igår var jag i Södertälje för att uträtta ärenden. Jag letade byxor till ett av mina barn, gick in i alla de vanliga affärerna som finns och GUD så OINSPIRARANDE! Jag vill inte köpa någonting överhuvudtaget! Allt är skitkvalitet, färgerna ser såå onaturliga ut, det riktigt luktar kemikalier! Och det kostar massor av pengar för SKIT! Vi är så genomlurade som köper allt detta! Som vi dessutom oftast inte behöver! Jag är glad att jag känner så här just nu, för jag vet att plötsligt blir jag blind och vill shoppa saker för att livet känns trisst.
Men visst, jag köpte iallafall nåt igår, strumpor behöver man ju, och härliga överdragsbyxor som barn hatar.


1 kommentar:

  1. Jag håller med dig! Det finns inte heller någon mångfald, allt är så likriktat! Det är synd att det ska vara så att det som faktiskt ÄR fint och rent är också det som är så väldigt dyrt. Jag vill så gärna köpa fina ekologiska kängor på Kavat till barnen, men dom är verkligen jättedyra!!

    Kram!

    SvaraRadera