måndag 23 januari 2012


Nu skriver jag på kvällarna, och läser det jag skrivit så ögonen blir torra och sura.
Det är en utmaning utan dess like, jag förfasas och älskar det samtidigt.
Jag har längtat hela mitt liv efter att gå in i sagan och orden, nu ska jag fanimej göra det!
Mitt självkritiska jag undrar, varför ska jag göra det här? Och min allsmäktiga modergudinna som skyddar mej från allt ont svarar, för att du kan.

Im writing in the evnings, and read what I wrote as my eyes becomes dry and sour.
It is a challenge as no other, Im horriefied and loving it at the same time.
Iv been longing my whole life to go into the stories and the words, now I will do it no matter what!
My selfcritical me wonders, why should I do this? And my almighty mothergoddess who protects me from all evil answers, because you can.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar