måndag 2 januari 2012

Läsa/Read








Den här skojfriska yogaboken läser jag just nu, och den är rolig och bra!
Jag vill också läsa "Siri" av Lena Einhorn, och kanske något av Strindberg för att pappa gillar honom och för att han dog för 100 år sen... Strindberg alltså.
Mycket fler böcker än så har jag inte på min lista för 2012, men det ser för ynkligt ut tycker jag.... Men klockan 1 på natten när jag går och lägger mej orkar jag bara läsa i 10 min, sen går ögonen i kors för 6 timmar senare vaknar barn.

This last book of yoga Im into right now, its fun!
I allso want to read "Siri" by the Lena Einhorn, and maby something of Strindberg because my father likes him and because he died 100 years ago... Meaning Strindberg died. There is no more books in my readinglist for 2012, it seems patheticly little I think... but at 1 o clock am, when I go to bed i only have the strength to read for 10 min, then my eyelids fall down, because 6 hours later children wake up.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar