fredag 18 mars 2011

Det blir inte vår i år utan vinter igen direkt!

Så här tänker jag när snön börjar asvräka ner från himlen,
"Nä fy faan, nu får jag äta choklad!"
Men det hade vi ingen, då tar jag bara en bit mandelmassa
eller vad som helst i skafferiet som är socker för jag är beroende och då hittar man på vilka tänkbara ursäker som helst.

Sen sörjer jag våren som aldrig kommer.
Sen sörjer jag nyhetsrapporterna från Japan och alla andra vedervärdiga nyheter
som strömmar till mej.
Sen känner jag mej gammal.
Sen vill jag elda upp alla mina saker och flytta utomlands.

Görainnanjagdörlista

Ta körkort
Bli en bättre mamma
Bli en snäll och engagerad farmor om mina barn får barn
Göra några böcker
Spela gitarr och dragspel och sjunga som besatt
Ha katter och hönor
Åka till Irland, California...
äsch det verkar onödigt att skriva vart man vill åka, det är väl bara att göra.
Faktiskt allt är ju bara att göra!
Det är inget som är särskillt svårt att åstakomma, just do it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar