lördag 26 februari 2011

pladder

Åh vad jag har pratat idag!
Har jag överhuvudtaget sagt något vettigt? Något nytt?
Eller var det bara samma upprepningar från alla andra dagar i mitt liv?
Jag tror jag har några mallar som jag omedvetet följer när jag kommunicerar med andra människor.
Där ingår några olika jargonger;
mitt trixiga knixig jag som gillar att vara lite fräck och skämtsam.
Eller mitt jagvetvadjagprataromförjagharlevti36år.
De tar sej lite olika former beroende på vem jag pratar med.
Nej! Nu när jag skrev det där precis vet jag verkligen inte alls om det är så?
Jag vet faktiskt ingenting....

Iallfall blev min mittenson Elvin 5 år idag! Och jag har varit hans mamma i 5 år!
Det känner jag mej stolt över!
Han är så liten, men ändå så stor! Jag älskar honom hela mitt liv!

5år och nyfödd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar